זכרונות למחשב נייד - מכירה והתקנה

ריפר לאב מספקת שירותי הרחבת זיכרון למחשבים ניידים

זכרונות למחשב נייד - מכירה והתקנה

החלפת זיכרון במקום. באת החלפת שילמת הלכת. כל סוגי הזיכרונות ( למעט בודדים נדירים ) במלאי במקום, אין צורך בהמתנה אין צורך בלהגיע שוב בשביל לקחת את המחשב, במקום קיים שירות איסוף והחזרה מבית העסק/הלקוח ( בתשלום ) ריפר לאב – מעבדת מחשבים מקצועית, כוח אדם איכותי ובעל ניסיון עשיר.

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר צרו איתנו קשר בטלפון 03-5405555 ונשמח לעזור.

איך אני יודע אם אני צריך לשדרג את הזיכרון במחשב וכיצד זה יתרום לתפקוד המחשב? כל זאת ועוד במאמר לפניכם.

זיכרון המחשב – כאשר אנו אומרים זיכרון למחשב נייד ( או בכלל ) יש בלבול, האם מדובר בדיסק הקשיח? או בזיכרון ה RAM, מישהו פעם אפילו אמר לי הזיכרון שעל המעבד ( בשפה המקצועית CACHE ) , אז זהו הכוונה לזיכרון ה RAM, ועכשיו נסביר מהו זיכרון הRAM, מה החשיבות שלו במחשב ולמה במקרים שכיחים שדרוג שלו יכול להועיל רבות ולעיתים כל כך מומלץ לשדרג אותו.

לצורך הנושא שלנו הדבר היחיד שעלינו להבין הוא כאשר אנחנו עובדים במחשב אנחנו עובדים על זיכרון ה RAM של המחשב, כאשר אנחנו שומרים קבצים על המחשב אנחנו שומרים אותם בזיכרון הROM של המחשב ( הדיסק הקשיח ), למה יש צורך ב-2 סוגי זיכרונות, כל אחד מצויין בשביל העבודה שלו, זיכרון הRAM הוא מהיר ולכן אנחנו עובדים עליו אך יש לו בעיה שהוא איננו יודע לשמור חומר, הדיסק הקשיח הוא איטי לכן אנחנו לא עובדים עליו אבל היתרון שלו זה שהוא יודע לשמור חומר ( נתונים / קבצים ).

כיוון שאנחנו עובדים על זיכרון RAM זיכרון זה הוא כצומת בין המעבד לבין המשתמש באמצע נמצא הזיכרון שעליו אנחנו עובדים, אם אני פותח שיר או דף אינטרנט או קובץ וורד הפתיחה שלו תעשה על זיכרון הRAM לכן חשוב שיהיה לי מספיק זיכרון RAM, עכשיו ניתן דוגמא פרקטית שגם תמחיש את השיפור המשמעותי שיכול להיות במחשב בשדרוג הזיכרון ואיך בודקים אם אני צריך עוד זיכרון, אז ככה: נניח שאני פותח דף אינטרנט +קובץ וורד + שיר במחשב ביחד ונניח שיש לי 2 GB זיכרון במחשב והמחשב צריך לצורך פתיחה של התוכניות 2.5GB, מה המחשב יעשה? הרי בפועל חסר 0.5GB לתפקוד של המחשב, אז המחשב ישתמש בדיסק הקשיח שלי במקום הזיכרון שחסר לו, אבל כבר הסברנו בהתחלה שהדיסק הקשיח הוא זיכרון איטי ולכן המחשב יהיה איטי מאוד.

וכאן נכנסת לתוקף ההבנה באיזה מקרים יהיה כדאי לשדרג את הזיכרון, ראשית ניכנס למאפייני המחשב שלי ( כפתור ימני על המחשב שלי / המחשב + מאפיינים ) ולראות כמה זיכרון יש לי לאחר מכן לפתוח כמה תוכנות ( מה שאני עובד בד"כ ) ולפתוח את מנהל המשימות ( ALT+ CTRL + DEL = > ובחירת מנהל משימות ) אם אני רואה שה MEMORY במנהל המשימות הוא יותר מהזיכרון שמותקן אצלי במחשב אז בוודאי שאני צריך לעשות הרחבה / שדרוג של הזיכרון.

הערה : חשוב לציין שלעיתים ישנם בעיה של וירוסים ותוכנות "זבל" במחשב שעלולות לפגוע ולשבש את התפקוד של המחשב ללא שום קשר למחסור בזיכרון, לכם מומלץ לבדוק גם את הנושא הזה.

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר צרו איתנו קשר בטלפון 03-5405555 ונשמח לעזור.


זכרונות למחשב נייד - מכירה והתקנה
זכרונות למחשב נייד - מכירה והתקנה
זכרונות למחשב נייד - מכירה והתקנה

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים