מעבדת סלולאר

מעבדת סלולאר

מעבדת סלולאר

 

של אנשים לתקלה במכשיר הסלולארי שלהם :

 

"אני עובד עם המכשיר, אני מפסיד פרנסה, הצילו!"

 

תגובת המעבדה לתגובת אנשים לתקלה במכשיר הסלולארי שלהם :

 

"אתם מפסידים אבל אנחנו מרוויחים J

וברצינות, יש עוד אמצעי תקשורת, טלפון רגיל, מחשב, ביקור לקוחות. בחייכם, הפרנסה לא תברח מכמה שעות בלי מכשיר, תיהנו מטיפת החופש שנגזרה עליכם, תנשמו...ומקסימום קבלו מאתנו מכשיר חליפי בעוד כמה אגורות (7500 אגורות) 75 ₪ לכל זמן התיקון"

 

מעבדת סלולאר

 

מעבדת סלולאר כשמה כך צריכה להיות, מעבדה.

 

לא חנות עם שירות תיקונים שחלקו מתבצע במקום וחלקו מוצא את דרכו למעבדה אמיתית כשהחנות גובה מהלקוח "דמי תיווך" ללא ידיעתו.

 

כשהמיקוד של המעבדה הוא בהיותה מעבדת תיקונים, מומחית באלקטרוניקה, הרי שהציוד, המקצועיות והניסיון ממוקדים בתיקון ולא במכירה.

 

מיקוד במכירה מביא לעיתים קרובות לשימוש בציוד מעבדה לא מתאים, ברמת טכנאים נמוכה ובניסיון למשוך לקוחות לחנות על ידי מחירי תיקון נמוכים בכדי לגרום להם לרכוש ציוד מהחנות.

 

מחירי תיקון נמוכים נובעים לרוב מצוות זול (חוסר ניסיון) ומחלפים זולים (ולעיתים קרובות משומשים או מחודשים).

 

מעבדת סלולאר איכותית תזהה את התקלה באופן מדויק, תתקן את התקלה תוך שימוש בחלקים איכותיים, במהירות וללא צורך בהלוך ושוב של הלקוח לאחר התיקון.

 

מעבדת סלולאר איכותית תתנהל עם מערכת ממוחשבת שתורמת לארגון וסדר ומונעת איבוד מכשירים או עיקוב בתיקונם.

 

מעבדת סלולאר איכותית תבצע בדיקת כניסה ויציאה לכל מכשיר ותעדכן את הלקוח במידה ויש תיקונים נוספים שכדאי לו לשקול וזאת באמינות מוחלטת וכדי למנוע ממנו את הטרטור שבהבאת המכשיר לתיקון נוסף לאחר זמן קצר עקב תקלה נוספת שמתהווה ללא ידיעתו.

 

מעבדת סלולאר איכותית תקפיד על שירותיות הבאה לידי ביטוי בנימוס, סבלנות, אמפטיה, שקיפות, רוגע וחיוך.

 

כל זאת ועוד ולא אמרנו מילה על מעבדת REPAIR-LAB J

 

תיקון טלפונים (הימנעות מתקלות)

 

מכשירי הטלפון הסלולארי ניידים ונמצאים בשימוש תכוף בתנאים שונים בבית ובחוץ.

 

עובדה זו הופעת אותם לחשופים לתקלות שונות הפוגעות בתפקודם ולעיתים משביתות אותם לחלוטין.

 

בעיות קליטה, מסך שבור, כפתורים שאינם מתפקדים, בעיות שמע ועוד.

 

שמרו על מכשיר הטלפון שלכם בעזרת אמצעי הגנה כמו כיסוי איכותי שימנע שברים בגוף המכשיר כשהוא נופל, מגן זכוכית למסך שימנע את הישברות המסך ממכות או נפילות.

 

השתדלו לשמור את המכשיר במקומות נקיים תוך הימנעות מלחות.

 

השתדלו להשתמש במכשיר בידיים נקיות ויבשות.

 

הימנעו מלחיצות אגרסיביות על כפתורי ומסך המכשיר.

 

הימנעו מהטענת ייתר של הסוללה (להימנע מהשארת המכשיר בהטענה כשהסוללה על 100%) בכדי להאריך את חייה.

 

פעולות אילו ימנעו תקלות ויאריכו את חיי הטלפון וימנעו את הצורך בתיקוני טלפון תכופים.

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים