פרמוט מחשב נייד - כולל התקנת מערכת הפעלה

המחשב תקוע? אל ייאוש, יתכן שבסה"כ צריך לפרמט את המחשב, צרו קשר איתנו קשר בטלפון 03-5405555, בסוף התהליך לא תאמינו לביצועים של המחשב.

פרמוט מחשב נייד - כולל התקנת מערכת הפעלה

לתשומת לבכם: פעולת גיבוי המחשב הינה פעולה רגישה, ועל כן אינה מבוצעת אצלנו במעבדת מחשבים. עם זאת, ריפר לאב מציעה לכם שירות הפיכת הדיסק הקשיח שלכם לכונן גיבוי חיצוני, אשר ישמש לכם כגיבוי המחשב, ובמקום נתקין עבורכם דיסק קשיח חדש לפעילות השוטפת של המחשב.

היתרונות של הפיכת דיסק קשיח קיים לכונן גיבוי חיצוני

דיסק קשיח קיים כבר מכיל את כל המידע שלכם, ולכן בהפיכתו של דיסק קשיח קיים לכונן גיבוי חיצוני, אתם חוסכים שעות של העברת מידע מדיסק אחד לדיסק אחר, כאשר מדובר בתקן העברה של USB3 ואף יותר כאשר מדובר בתקן העברה של USB2.

יתר על כן, הדיסק הקשיח הקיים תמיד יכיל את כל המידע שלכם, בשונה מהעברה לדיסק אחר, שהעתקת הקבצים תלויה, בכם, וייתכן ותפספסו העתקה של תיקייה חיונית מסוימת, שלא תגובה כתוצאה מכך.

מעוניינים לבצע פרמוט מחשב נייד? תנו למקצוענים לבצע עבורכם פרמוט עבור כל סוגי המחשבים הניידים.

לקבלת הצעת מחיר צרו קשר עכשיו עם ריפר לאב מעבדת מחשבים לתיקון מחשבים ניידים בתל אביב בטלפון 03-540-5555 או מלאו את טופס צור קשר המובנה באתר, ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

רכשתם מחשב נייד חדש. אתם פותחים את האריזה החדשה, מסירים בעדינות את הקלקרים, ואת הניילונים, ואט אט בעודכם מפשיטים את המחשב, נגלה לעיניכם מחשב נייד חדש ונוצץ. אתם מדליקים את המחשב בפעם הראשונה, ואם רכשתם מחשב עם מערכת הפעלה, אתם נדרשים לבצע הגדרות ראשוניות שבסופן מגיעים אל שולחן העבודה.

נקודת הפתיחה של כל מחשב חדש ונוצץ הוא הגדרות היצרן עם תוכנות בסיסיות שהותקנו מראש להתחלת עבודה על המחשב. בשלב זה, ביצועיו הינם מיטביים תוך ניצול משאביו בצורה האופטימלית כפי שהוגדרו על ידי היצרן.

מנקודה בסיסית ומשותפת זו לכלל המחשבים הניידים מדגם וסדרה ספציפית, המחשב הנייד משנה את אופיו על פי אופי וצרכי המשתמש: גרפיקאי יתקין תוכנות גרפיקה כגון פוטושופ, אילוסטרייטור וכדומה, גיימר יתקין משחקים בעלי אלמנטים של גרפיקה  ברמה גבוהה.

בכל התקנה של תוכנה, משחק או יישום התוכנה כותבת אל הדיסק קשיח וגם אל הרישום של המחשב ה-Registry. כאשר אין לנו מקום, ואנו נאלצים לבצע הסר של תוכנה, אשף ההסרה לא מסיר לגמרי את התוכנה, ומותיר שאריות של קבצים בדיסק הקשיח, וגם קבצי רישום ב-Registry. שאריות אלה מצטברות עם הזמן וגורמות למחשב לעבוד לאט יותר. כיוון שאין דרך בטוחה וודאית להסיר את כל השאריות, כאן נוצר הצורך בפרמוט מחשב נייד, והתקנת מחדש של מערכת הפעלה נקייה ללא אותן שאריות.

סיבה נוספת לצורך בפרמוט מחשב נייד הוא וירוסים, תוכנות זדוניות (Malwares) וכדומה, המאטים בצורה משמעותית את פעילות המחשב, ובמקרים קיצוניים יותר משביתה כליל את פעילות המחשב, לעיתים אף ללא יכולת לגבות מידע, עד שלא ניתן להימנע מפעולת פרמוט מחשב נייד.

וירוסים או תוכנות זדוניות מוצאים את דרכם אל המחשב הנייד שלנו בצורות שונות: לעיתים מדובר בחוסר שימת לב או אי הבנה, כאשר מקליקים על Yes כתגובה להודעה שאנו מקבלים בלי באמת להבין מה עשינו. במקרים אחרים, אנו גולשים לאתרים לא מוכרים, כאשר מאחורי הקלעים תוכנות זדוניות מבצעות התקנה עצמית ללא רשותנו.

כך או כך התוצאה זהה, ואנו בבעלות תוכן הפוגע בתפקוד של מערכת ההפעלה, והגורם לאיטיות או להשבתה של המחשב, עובדה המצריכה ביצוע פעולת פרמוט מחשב נייד.

ראשית, לפני התחלת תהליך פרמוט מחשב נייד, חשוב מאוד לגבות את כל התיקיות והקבצים שלכם אל כונן קשיח חיצוני, ורק לאחר מכן להגיע אל המעבדה לצורך ביצוע פרמוט מחשב נייד.

במעברת מחשבים ריפר לאב אנו מעניקים שירות פרמוט מחשב נייד עבור כלל חברות ודגמי המחשבים הניידים. להלן דוגמאות:

פרמוט מחשב נייד Dell

הסדרות המובילות של מחשב נייד Dell הן Inspiron ה-Latitude, וה-VOSTRO, כמובן, כאשר השניים האחרונים מכוונים יותר למגזר העסקי בעוד הראשון מכוון יותר למגזר הפרטי, ומשמש יותר כמחשב ביתי. פרמוט מחשב נייד Dell מהסדרה העסקית הוא בהחלט תהליך רגיש יותר, שכן מדובר במידע רגיש, ואשר איבוד של מידע כזה יכול להתבטא בכסף רב יותר מהמחשב הנייד עצמו.

זקוקים לפרמוט מחשב נייד Dell עסקי או פרטי? צרו אתנו קשר בטלפון 03-540-5555, ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואמין.

פרמוט מחשב נייד HP

בדומה לשאר החברות גם חברת HP מציעה דגמים למגזר העסקי כגון ProBook ו-EliteBook ולמגזר הפרטי כגון Pavilion, Envy, מחשב לגיימרים סדרת Omen, או טכנולוגיית קצה שמציעה סדרת ה-Spectre. לא משנה איזו סדרה של HP יש לכם, פרמוט מחשב נייד HP הינו פשוט למדי, ואצלנו הוא יבוצע במקצועיות רבה, כולל התקנת מערכת הפעלה שהגיעה עם הגדרות היצרן של המחשב.

פרמוט מחשב נייד Lenovo

חברת לנובו המכילה כעת גם את מחשבי ה-ThinkPad של IBM, מונה גם היא דגמים רבים המכוונים יותר למגזר העסקי כגון ה-Carbon וה-Yoga. מיותר לציין שפעולתו החלקה של המחשב הנייד של העסק הינה חיונית, להמשך ניהול תקין של העסק, ואם נתקלתם באיטיות, או בווירוסים או תוכנות זדוניות שמפריעות לכם להשתמש במחשב העסק, ריפר לאב ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי של פרמט מחשב נייד לנובו, בכדי שתוכלו לחזור לשגרה מהר ככל שניתן.

המחשב לא זז? המחשב תקוע? אתם מתוסכלים וחסרי אונים? אל ייאוש התקשרו אלינו בטלפון 03-5405555, והזמינו שירות פרמוט מחשב נייד. בסוף התהליך לא תאמינו לביצועים של המחשב.

>

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים