מחשב נייד נרטב, אין מה לחכות, כנסו למעבדה לניקוי.

מחשב שנייד שנרטב הרבה פעמים ימשיך לעבוד, אבל צריך להבין שגם אם הפכתם את המחשב, וגם אם יבשתם אותו בכל השיטות שאתם מכירים, הרטיבות תגרום לנזק לאחר חודש חודשיים או שלושה, אל תחכו כנסו לניקוי במעבדה.

קורה לא פעם שאנחנו יושבים מול המחשב אוכלים ושותים, ולפתע פתאום בלי לשים לב, אנו עושים תנועה שגרתית עם היד שגורמת לכוס או לפחית להפוך ממצב עמידה למצב שכיבה, הרגע הזה שנוזלים נשפכו על המחשב הוא נקודה האל חזור, יתכן שיקח כמה חודשים לראות את הנזק, אבל אם לא תנקו בהקדם אפשרי את רכיבי המחשב עם חומרים המיועדים למצבים כאלה, הנזק יגיע ובגדול.

ריפר לאב מעבדת מחשבים בתל אביב תשמח להעניק לכם שירות מכל הלב. אמינות, מקצועיות ושירותיות הן מילות הדגל של החברה. המחשב הנייד נרטב? צוות המקצוענים שלנו יטפלו בכם. התקשרו 03-540-5555, ואנו נשמח לסייע לכם במידת האפשר.

מחשב נייד נרטב

נוזלים שנשפכו על המחשב הנייד עלולים לחלחל לתוך המחשב הנייד, לגרום לקורוזיה במחשב הנייד, אשר עלולה להביא לשריפת לוח האם ולהוציאו מכלל שימוש. מכאן הדרך קצרה לנזק בלתי הפיך.

אז המחשב הנייד נרטב. מה עושים?

המלצות מעבדת מחשבים ריפר לאב במידה והמחשב הנייד נרטב:

ראשית, יש לכבות את המחשב מיד ולא לנסות להדליק שוב כדי לא יגרם נזק. לאחר מכן, יש להפוך את המחשב שהלוח מקשים יהיה כלפי מטה ושכמה שיותר נוזלים יצאו החוצה. מחשב נייד שנרטב דורש טיפול יסודי הכולל וניקוי וייבוש הרכיבים שהתלכלכו, אם מדובר בנוזל מתוק אז בעיה גדלה אף יותר.

בכדי להימנע ככל האפשר מנזק חמור יותר למחשב, מומלץ לפנות למעבדה מקצועית ולא לנסות לפתוח את המחשב ולסדרו, מחשב נייד הינו רגיש מאוד ופירוק לא נכון יכול לגרום לתקלה חמורה יותר מהתקלה הנוכחית, שבר בפלסטיקה, שבר בקונקטורים, שבר ברכיבים הם רק חלק מהתקלות שאנו רואים כאשר אנשים לא מקצועיים מנסים לפתוח את המחשב הנייד ומנסים לתקן לבד.

ריפר לאב מעבדת מחשבים בתל אביב, מונה צוות טכנאים בעל ניסיון עשיר, ובידיהם המיומנות הצליחו להציל מחשבים ניידים רבים שגורלם היה נראה אבוד. אצלנו במעבדה אנחנו נפתח את המחשב נייבש את החלקים שנרטבו ננקה אותם כך שלא ייווצר קורוזיה בהמשך וככה נדאג למחשב שלכם בצורה הטובה ביותר.

אודות החברה

ריפר לאב מעבדה לתיקון מחשבים ניידים עם צוות מומחה ומקצועי בתחום, מטפלים בכל סוגי הבעיות במחשבים ניידים שירות מהיר ואמין עם ניסיון רב לבירור פרטים נוספים התקשרו 03-5405555 ונשמח לעזור.

השאיפה שלנו - 100% לקוחות מרוצים.