החלפת מסך למחשב נייד dell - כולל שירותי איסוף והחזרה

יש לכם מחשב נייד DELL ואתם מעוניינים להחליף את המסך? נשמח לעזור לכם

החלפת מסך למחשב נייד dell - כולל שירותי איסוף והחזרה

עוד כמה דק` ויש לכם הצעת מחיר להחלפת המסך

בגב המחשב ישנה מדבקה עם ה-S/N של המחשב, צלמו את המדבקה ושלחו לנו אותה לוואטסאפ 054-456-2324 או התקשרו אלינו לטלפון 03-5405555 ותוכלו לקבל הצעת מחיר להחלפת המסך.

חברת DELL נחשבת לחברה טובה ויציבה מבחינת החומרה והביצועים של המחשב, רוב הבקשות שמגיעות אלינו להחלפת מסך למחשבים ניידים מסוג dell, הם בעיות שנגרמו כחלק משימוש לא נכון, ויש מאות סוגים של מסכים (רק ל- DELL כן...) , אבל זה בטח לא מעניין אתכם, אז נגיע לעיקר.

לא כל המחשבים נולדו שווים

תהליך החלפת מסך משתנה מחברה לחברה וממחשב למחשב, אפילו בתוך DELL עצמה החלפת מסך למחשב מסדרת INSPIRON, לא יהיה זהה להחלפת מסך למחשב מסדרת vostro או LATITUDE או פרסיזן, אפילו בתוך הסדרות עצמם יש הבדל לפעמים.

אז מה בעצם עושים התכל`ס.

פירוק הפלסטיקה, לעיתים צריך לפרק יותר לפעמים פחות, יש מחשבים שממש צריך לפרק את כל המחשב בשביל להחליף מסך ויש מחשבים שיותר פשוט, ובכל מקרה לטכנאי מיומן החלפת מסך זה תהליך שלא לוקח יותר מכמה דק, עד חצי שעה.

אם המחשב שלכם חשוב לכם תחסכו את האי נעימות

אבל, ויש אבל גדול, טכנאי או מישהו שלא מיומן עלול לגרום לנזק בפלסטיקה של המחשב (שברים), ובמקרה יותר גרוע לשבר או קרע בחומרה של המחשב, לכן אם אין לכם מיומנות פנו אלינו ונשמח לסייע.

התקשרו אלינו ונשמח להחליף לכם את המסך

כמו שכבר כתבנו בהתחלה תוכלו לקבל הצעת מחיר בטלפון, לאחר מכן עומדות בפניכם 2 אפשרויות, האפשרות האחת זה ליצור איתנו קשר טלפוני, ואנחנו נדאג לאסוף את המחשב להחליף את המסך וכמובן להחזיר לכם את המחשב תקין, האפשרות האחרת, תוכלו להתקשר אלינו לתאם הגעה למעבדה, להגיע עם המחשב ותוך 60 דק תצאו עם המחשב אחרי תיקון.

וטיפים לסיום

אם אתם רואים במחשב הנייד מסך שחור, תחכו אל תגעו במחשב, תנו למחשב להיות דלוק אפילו שעה או שעתיים, רק אם אחרי פרק הזמן הזה, אם עדיין המחשב לא "מתעורר", דברו איתנו.

אם אתם לא מיומנים אל תנסו לכבות ולהדליק ושוב לכבות ולהדליק ולבדוק ושוב לכבות ולהדליק, כל התהליך הזה יכול לגרום לנזקים עקיפים שלא התכוונתם אליהם.

מחשבים ניידים DELL לרוב (מיבוא רישמי) מגיעים עם 3 שנים אחריות, אם התקלה שלכם זה לא שבר, והמחשב שלכם לא עבר את גיל 3, מומלץ לבדוק את האחריות.

נ.ב

מתקנים מסכים DELL מכל הסוגים, כולל מסך מגע, מסכים 17 אינטש, מסך מתקפל וכדומה, בנוסף גם מספקים שירות של החלפת פלסטיקים למחשבים ניידים DELL במקרה ויש שבר בפלסטיקה.

אנו מתחייבים לחלקים איכותיים.

צוות המעבדה שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה, אז אם הגעתם עד פה, תודה רבה וצרו איתנו קשר, נשמח לשמוע מכם.

תודה
מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ריפר לאב

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים