מעבדת dell (לא המעבדה הרשמית של היבואן רשמי)

מחשבי דל שעדיין באחריות יש לפנות למרכז תמיכה של דל או למעבדה הרשמית של דל.

מעבדת dell  (לא המעבדה הרשמית של היבואן רשמי)

ריפר לאב הינה מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ונייחים תוצרת דל, לא נגזים אם נאמר שבשנים האחרונות עברו במעבדה מעל אלפי מחשבים ניידים ונייחים של חברת DELL.

לכל שאלה תוכלו לפנות אלינו בטלפון 03-540-5555 נשמח לייעץ ולספק פרטים נוספים ככל שנתבקש.

רוב המחשבים הניידים והנייחים של חברת DELL מגיעים עם 3 שנים אחריות (אבל לא על כל תקלה יש אחריות בהמשך נרחיב) ולכן אם הבעיה שלכם היא במסגרת אחריות יש לפניות לנציגות של החברה/למעבדה הרשמית.

הערך הנוסף שלנו בריפר לאב כמעבדה לתיקון מחשבים dell היא תיקון מחשבים dell שהם כבר לא באחריות או תיקון מחשבים ניידים או נייחים דל שהפתרון לא במסגרת האחריות. כגון: תיקון מסך מחשב נייד dell, שבר בפלסטיקה של המחשב ועוד.

חברת DELL מחזיקה 3 סדרות עיקריות של מחשבים נייחים וניידים. (כל סדרה כוללת מאות מחשבים מסוגים שונים)

Inspiron – שנחשבת לסדרה ביתית.
G5 / XPS – שנחשבות לסדרות מאוד חזקות בעיקר לגיימינג.
Vostro – נחשבת לסדרה עסקת לייט.
Latitude – הסדרה העסקית של dell

האם כדאי לתקן מחשב נייד דל?

זאת שאלה שאנחנו שומעים הרבה פעמים וחשוב לאנשים לדעת שכדאי לתקן את המחשב הנייד, אז בהחלטה אם לתקן את המחשב הנייד יש הרבה מאוד שיקולים: לדעתנו, כי גם פה זה מאוד אינדיבידואלי וכבר היה לנו מצבים של אי הסכמות עם לקוחות במיוחד במקרים שלקוחות רצו לתקן את המחשב למרות שהמחיר היה קצת גבוהה ביחד לשווי המחשב.

שיקולים לתיקון או להחלפת מחשב.

1. גיל המחשב ושווי המחשב – אלו אומנם 2 פרמטרים אבל חייבים להיכנס באותו שיקול, אם המחשב בן שנה ונשבר לו מסך אין לו אותו דין של מחשב בן 5 שנשבר לו מסך, וכמובן אם המחשב בן 3 ומאוד חזק ונשבר לו מסך אין לו את אותו דין של מחשב בן 3 פשוט שנשבר לו המסך.
2. עלות התיקון, יש תיקונים ממש זולים ותיקונים יקרים – כל אחד יעשה את השיקול שלו כמה שווה לו להוציא ומה יקרה בשבילו, אבל, תסמכו על האינטואיציה שלכם, התקשרו אלינו למעבדת DELL ואנחנו נוציא לכם הצעת מחיר מסודרת וככה תקבלו החלטה מושכלת.
3. מצב פיננסי אישי – כמו ששמנו לב, בהרבה מקרים השיקול לתקן או להחליף תלוי במצב הפיננסי של הלקוחות וכל אחד כמובן עושה את החישוב האישי שלו.

להוציא את החומר / המידע שיש במחשב

חשוב לדעת, לצורך הוצאת המידע / החומר / הקבצים / התמונות מהמחשב הנייד אין צורך בתיקון המחשב, אפשר להוציא את הדיסק הקשיח מהמחשב ולהעביר אותו למקום אחר בו תוכלו לקבל המידע ובתנאי שהדיסק תקין. לכן "החומר חשוב לי" הוא לא שיקול לתיקון המחשב.

לכל שאלה תוכלו לפנות אלינו בטלפון 03-540-5555 נשמח לייעץ ולספק פרטים נוספים ככל שנתבקש.

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים