תיקון מחשב Mini PC

התקלקל לכם המחשב Mini PC? מתקשים למצוא מעבדת מחשבים לתיקון מחשב מיני PC? ריפר לאב מעבדת מחשבים תשמח להעמיד לרשותכם את צוות הטכנאים המומחים שלנו מתמחים בתיקון מחשב מיני פי סי.

תיקון מחשב Mini PC

לפרטים נוספים תוכלו לפנות אלינו בטלפון 03-540-5555. אנו מספקים שירותי איסוף והחזרה מכל חלקי הארץ - שאלו את הנציג.

מחשב מיני פי סי, הינו מחשב נייח קטן, בעבר המחשב היה משמש בעיקר כמחשב "חלש" שתפקידו לשמש כמיני מערכת קולנוע ביתית, הוא היה מונח בסלון והיו משדרים ממנו סרטים (בד"כ) באמצעות תכונות ייעודיות שהיו מתקינים עליו.

כיום השימוש במיני פי רחב יותר, ואנו רואים יותר ויותר משרדים ואנשים פרטיים שמחליפים את המחשב הנייח המסורתי במיני פי סי.

זה לא אותו מיני פי סי, שיהיה עולה כמה מאות שקלים בעבר, כיום אנחנו רואים, לדוגמא, את מחשבי ה-NUC, שהם לא זולים בכלל, מחליפים את המחשבים הנייחים, הם יותר קטנים, ניתן לשים אותם על השולחן, צוברים פחת אבק, בד"כ עושים גם פחות רעש. 
ומגיעים עם יכולות שמשתוות למחשב נייח רגיל.

הבעיה היא כאשר יש תקלה במחשב המיני פי סי (והמחשב כבר לא באחריות), אנחנו יכולים למצוא בשוק הרבה טכנאי PC, קצת פחות מזה טכנאים לתיקון מחשבים ניידים, ואף פחות מזה טכנאים שמתמחים במחשבי מיני פי סי (טוב אם כבר השוונו... אפילו פחות מזה טכנאי לתיקון מחשבי All-In-One שגם אותם אנחנו מתקנים)

תיקון מחשב Mini PC דורש לא רק מיומנות, מומחיות, ומקצועיות, אלא גם טכנאים המתמחים במכניקה עדינה. במחשב ה-Mini PC מותקנים לרוב רכיבים עדינים המצויים בחלקם במחשבים ניידים, וחלק אחר של הרכיבים העדינים הינם נחלת מחשב ה-Mini PC בלבד. הרכיבים של מחשב ה-Mini PC נחשבים פחות נפוצים, ועל כן, לעיתים הם קשים להשגה במקרה שקיים צורך בהחלפה.

כיוון שאצלנו במעבדה אנו מתקנים ברמת הרכיב, אנחנו לפעמים חוסכים את הצורך להשיג חלק חדש, וגם מוזילים ללקוח את העלות.

במהלך השנים, תיקנו מספר רב של מחשבי Mini PC, NUC, Minix, ועוד.

בין העבודות אותן אנו מבצעים במעבדת מחשבים ריפר לאב בעניין תיקון מחשב Mini PC, אנו מבצעים שדרוג והחלפת זיכרון למחשב Mini PC, תיקון לוח אם ברמת הרכיב למחשב Mini PC, תיקון שקעים למחשב מיני PC, החלפה או שדרוג של דיסק קשיח במחשב מיני PC ועוד.

טיפ קטנטן - לא קשור לתיקון, אלא דווקא לרכישה אבל חשוב שתדעו, כאשר רוכשים מיני פי סי, בחלק ממחשבי המיני פי סי, לא כולל במחיר דיסק, זיכרון ומערכת הפעלה, אותם יש לרכוש בנפרד!

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו 03-540-5555, ונשמח לענות על כל שאלה.

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים