מסך שבור במחשב נייד

מעבדת ריפר לאב פועלת כבר למעלה מ20 שנה, ומתמחה בתיקון במחשבים ניידים בדגש על אלפי תיקונים של מסכים למחשב ניידים מכל הסוגים, ממחשבי 10 אינטש לילדים ועד מחשבי אפל לגרפיקאים דרך מסכי טאצ ועוד.

מסך שבור במחשב נייד

מסך שבור במחשב נייד, לרוב הכוונה שהמסך נשבר, שבר במסך כתוצאה מנפילה של המחשב, או חפץ שפגע במסך וגם לשבר, כמובן אנו מטפלים, אבל יכול להיות גם פלסטיקה של המסך נשברה, או הצירים של המסך שנשברו, בכל מקרה אנחנו מטפלים בכל סוגי התקלות והשברים, לפרטים התקשרו 03-5405555 ונשמח לתקן עבורכם את המחשב הנייד.

מסך שבור

מסך שבור לא משאיר צל של ספק ויש להחליף את המסך, התקשרו אלינו ותוכלו לקבל הצעת מחיר בטלפון, תיאום להחלפת המסך במקום, ככה שאתם מגיעים ותוך 20 דקות עד חצי שעה יוצאים מהמעבדה עם המסך תקין, לחילופין תוכלו לבחור בשירות איסוף והחזרה, אנחנו נגיע אליכם נאסוף את המסך ואחרי תיקון נחזיר לכם את המחשב תקין אליכם לעבודה או לבית.

מה עוד יכול להיות:

שברים בפלסטיקה

נפילה של המחשב או פגיעה של חפץ יכולים לגרום לשבר בפלסטיקה של המחשב, הן במסך, במסגרת המסך, והן במחשב בכלל, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לספק לנו דגם או מספר סידורי ויצרן, ואנחנו ניתן לכם הצעת מחיר להחלפת הפלסטיקה.

שברים בצירים

לעיתים בגלל פתיחה או סגירה לא נכונה של המסך, בורג משוחרר, או חפץ שנתקע בין המחשב למסך, וסגירה בכוח (ואולי במקרים שונים אפילו מבלאי) יתכן שהצירי המסך נשברו או נסדקו, תוכלו להתקשר אלינו ונספק לכם שירות של החלפת צירים במחשב נייד.

לעיתים שבר בצירים של המסך יכול לגרום לשבר בכיסוי התחתון של המסך, כיוון שצירי המסך לרוב מחוברים לכיסוי התחתון, וכאשר חלק מהציר משתחרר, וממשיכים לסגור ולפתוח את המסך עלול להיגרם נזק לכיסוי התחתון, לכן מומלץ במקרה וציר שבור, להגיע למעבדה ולתקן את הציר.

מעבדת ריפר לאב מספק שירותי תיקון מחשבים כבר למעלה מ-20 שנה, התקשרו אלינו ונשמח לתקן עבורכם את המחשב הנייד.

קצת הסברים:

גב המסך או כיסוי חיצוני – הכוונה לפלסטיק העליון של המחשב שמכסה את המסך מהצד החצוני של המחשב.
מסגרת מסך – הכוונה לפלסטיק מסביב למסך עצמו בחלק הפנימי של המסך.
תושבת תחתונה או כיסוי תחתון – הכוונה לחלק החיצוני בתחתית המחשב, החלק עליו במחשב יושב.
תושבת עליונה או כיסוי עליון – הכוונה לחלק הפלסטיק הפנימי בצד של המקלדת, בד"כ כולל גם את פד העכבר.

בהצלחה.

שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים