מסך מרצד במחשב נייד - כולל שירותי איסוף והחזרה
לפני שאתם מגיעים למעבדה לתיקון מסך מרצד בצעו כמה בדיקות באופן עצמי, כל אחד יכול לעשות מספר בדיקות לפי רמת הידע שלו, ובכל מקרה אם לא תסדרו נשמח מאוד לעזור לכם, התקשרו אלינו לטלפון 03-5405555 ונציגנו ישמחו לסייע.

אז לפני שאנחנו מתחילים חשוב לנו להדגיש שבהחלט יכול להיות שהמסך לא תקין או שבקר או שבב על גבי כרטיס המסך או הלוח אינם תקינים ומשם הבעיה.
היתרון שלנו במעבדה הוא בכך שאם שבב או בקר על גבי כרטיס המסך או על גבי לוח האם תקול, אנו מתמחים בהחלפה של השבב, ובכך חוסכים ללקוחות את העלות שכרוכה בהחלפת לוח אם באופן מלא.
מה גם שלעיתים לוח האם לא נמצא במלאי ויתכן שהזמנה של לוח אם תעכב את התיקון במספר ימים ולפעמים גם שבועות, גם פה השירות שלנו של החלפת שבבים על גבי לוח האם, או תיקון לוחות אם במחשבים ניידים, תורם גם למחיר וגם לפרק הזמן עד שהמחשב שלכם מתוקן.
אז בואו נתחיל בבדיקות:
הפרעות חשמל
הפרעות חשמל ממכשירים פולטי חשמל (או מגנוט יתר) בהחלט יכול להיות הגורם למסך מרצד, נסו לעבוד עם המחשב הנייד כאשר המטען לא מחובר למחשב, אם המסך הפסיק את הריצוד יתכן שמדובר במטען תקול, אם הריצוד לא הפסיק נבדוק האם מדובר בסוללה, למחשבים ניידים עם סוללה חיצונית (פחות נפוץ כיום רוב המחשבים מגיעים עם סוללה פנימית) ניתן בקלות להסיר את הסוללה ולבדוק אם היא הגורם לריצוד, אם הריצוד הפסיק ככל הנראה הסוללה פולטת חשמל בצורה לא תקינה.
הפרעות חשמל נוספות יכולות להיות ממקור חיצוני, כמו רמקולים, טלוויזיה, בקרבת מקום, נסו להפעיל את המחשב במקום שאין סביבו מוצרי חשמל כלל.
עדכון תוכנה/דרייברים
גם דרייבר לא תקין יכול לגרום לתקלה של מסך מרצד במחשב נייד ולכן מומלץ לבדוק שהדרייברים במחשב מעודכנים, כיום לכל החברות הגדולות DELL, HP, LENOVO ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט שלהם ולהוריד תוכנה שבודקת האם הדרייברים במחשב מעודכנים בצורה קלה ופשוטה.
המלצה שלנו היא גם לדאוג שהמערכת הפעלה עצמה מעודכנת, אע"פ שלכאורה אין קשר ישיר (הקשר הישיר הוא לדרייבר) עדיין בצורה עקיפה יכול להיות הפרעה, ובכל מקרה מומלץ לשמור על מערכת הפעלה מעודכנת אז שיהיה...
ובכל מקרה להיות בטוחים ב100%....
נסו לחבר מסך חיצוני, רוב המחשבים הניידים מגיעים עם חיבור HDMI או VGA וניתן בקלות לחבר מסך חיצוני, אומנם חיבור מסך חיצוני לא תפתור את הבעיה של הריצוד, אבל אם במסך החיצוני לא נראה בעיה של ריצוד, זה ייתן לכם אינדיקציה לגבי הבעיה וככל הנראה מדובר במסך תקול ויש צורך להחליף את המסך במחשב הנייד.
הגדרה שגויה
החפשו בהגדרות מסך מתקדמות את האפשרות "קצב רענון מסך" (Screen Refresh Rate) נסו להוריד מעט את קצב רענון המסך, יתכן שהמסך שלכם נמצא בקצב רענון גבוה היכולות שלו, חשוב לציין שכברירת מחדל, אפשרות של קצב רענון מסך לא תהיה גבוהה ממה שהמסך בפועל יכול לתת, אבל בתקלות כמו בתקלות כל דבר יכול להיות.
התקשרו אלינו, נשמח לתקן לכם את המחשב הנייד
אז אם הגעתם עד לפה ועדיין לא מצאתם פתרון, תוכלו להתקשר אלינו בשמחה לטלפון 03-540-5555 ונשמח לסייע או לאסוף מכם את המחשב אלינו למעבדה נבדוק אותו ונעדכן אתכם לגבי הבעיה. תודה.
שרות לקוחות גדול מורכב מרגעי אמת קטנים